Followers yang disayangi

Wednesday, 13 July 2011

Kena jawab soalan !!!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Dengan berat hati, ct join gak jwb soalan ni.. tq cik lynn bl tag ct...


layan je lah ya jwpn ct ni =P

Soalan 1 : Nama betol
ada ke nama tak betol?? =P
panggil je ct

Soalan 2 : Nama palsu...
adoyai..ada gak nama palsu ni..
meh ct palsukan nama ct iaitu cik ct.. =P

Soalan 3 : Hobi
chat,games..bercuti dgn keluarga..erk hobi ke?? =P
ada lagi iaitu baca jurnal, wat assignment *ni tipu*

Soalan 4 : Cita-cita
kecil2 dulu nak jd cikgu.. tunggu je lah ct keja ape nanti..=P

Soalan 5 : Suka makan
semua  masakan ibu tersayang =)

Soalan 6 : Suka minum
tak gemar minuman yg ada cafein..menjwb soalan x?? =P

Soalan 7 : Single or double
duk asrama guna katil double decker...duk u lak katil single..
menjwb soalan tak?? =P

soalan 8 : Berat
time bayi dulu 3 kg lebih kot...

soalan 9 : lelaki / prmpuan yang disukai
klu admire termasuk sekali ke?? =P

soalan 10: perkataan yang disukai
entah..apa kata korang yang bgtau ct??

soalan 11 : binatang kesayangan
kucing,arnab

soalan 12 : Adakah anda sedang sukakan seseorang?
parents pesan..hbskan blaja dulu.. =P

soalan 13 : suka duduk kat kampung ke bandar?
suka duduk umah je..

soalan 14 : Nak kawin umur berapa??
umur tu hanya angka semata-mata =P

soalan 15 : Nak letak nama anak ape?
akan dibgtau kelak.. =P

soalan 16 : Kalau suka ckp suka?
xpaham soalan..sorry =(

soalan 17 : Anda stalker?
stalker?? tidak 

soalan 18 : kata-kata semangat diri
byk rasanya... nak tulis semua ke?? erk

soalan 19 : tempat paling di minati..
nak pg mekah dgn mak,ayah dan adik beradik =)

soalan 20 : suka lagu dan sebab
banyak sgtlah.. sorry =(

soalan 21 : tak tau
apa yang tak tau?? ct tak tau soalan ni tanya apa???

soalan 22 : tak suka pergi
entahlah..yg suka tu byk =)

soalan 23 : sangat suka makanan
masakan emak yang tersayang

soalan 24 : suka baby?
semestinya

soalan 25 : anak manja?
tanya mak dan ayah ct klu nak tau ct anak manja ke tidak.. =P


dah mcm kena tanya wartawan je..adoyai..
ct tag cskyo dan ss utk jwb soalan ni pula =)

13 comments:

LemonSusu Skyjuice said...

assalamualaikum ct :)..hehhehe...abak mnje x?:ragu

ceritasekupang said...

assalamualaikum ct... banyak tu soalan...

Siti Safiyyah said...

err.. tag ss ke? fuh banyak tu.. hoho

NurAmal said...

hoho.... ct mcm letih je nk jwb ni.. XD

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

si macho said...

menjawab ke tu :nono

~ pEJuAnG CiNtA ~ said...

commnet xD

Mr.Kerro said...

patutnya dia tnya no tepon skali tu hehe