Followers yang disayangi

Friday, 24 February 2012

Memori lama menggamit kembali

 salah satu lagu yang ct suka... ^_^
Assalamualaikum semua... apa khabar sahabat-sahabat semua? moga sihat walafiat ya..maaf ya..lama ct tak update blog... sibuk sedikit bila buka sem ni.. hari ni tetiba teringat tentang memori lama atau kenangan lama.. bukan cerita tentang kenangan cinta monyet atau kenakalan masa kecil... tetapi cerita tentang lagu-lagu yang ct suka...korang mesti ada lagu yang korang suka kan?? tak kisah lah dari genre rock ke... jiwang ke... balada ke..dangdut ke.. macam ct, ct lebih suka ke arah lagu nasyid.. tenangje bila dengar.. tapi ct suka gak kumpulan rock mcm xpdc ke, westlife ke... ct layan je semua....tentang nasyid pula.. ct ada gak kumpulan nasyid yg ct feveret... Di antaranya raihan,hijjaz,rabbani.. Masuk alam remaja pula, ct suka unic, inteam, saujana, mestica... korang bayangkanlah ya... kalau tak dapat bayang pun tidak mengapa..hehehe.. disebabkan ct suka, ct save lirik kat internet, then print... tampal kat buku lirik yang khas dibuat.... ada yang ct dgr lagu baik-baik..then tulis lirik dia..bila kenang balik... memang kelakar..korang ada kumpulan nasyid yang digemari? jom berkongsi dengan ct..

Wednesday, 15 February 2012

Do the best..Never Give Up


p/s: Pada pljr2 u,bagaimana result korang? jgn bersedih, teruskan usaha..
teruskan berjuang  dan berjihad, semoga dipermudahkan segala urusan...AMIN