Followers yang disayangi

Friday, 11 May 2012

Salah faham ke faham salah??

Assalamualaikum sahabat-sahabat blogger.. apa khabar semuanya? moga sihat walafiat...blog ct dah lama tak update..busy kalahkan pm...hee...ct nak tanya anda semua boleh? salah faham dengan faham salah tu sama ke maksudnya ?? hee.. sebenarnya, ct nak tanya, anda semua pernah tak alami salah paham antara kawan? mesti pernah kan?bila bergelar manusia, memang takkan lari dari buat kesilapan.. ct pernah gak salah paham dengan sahabat ct.. tapi takda lah sampai gaduh...hee..pernah ct terdengar di mana akibat salah paham, dari status sahabat terus tukar jadi musuh....isyh..isyh..isyh.sampai macam tu sekali... pada pendapat anda semua, apakah sebab-sebabnya berlaku situasi salah paham tersebut? pada sahabat blogger yang pernah alaminya, apa kata korang sudi kongsi pengalaman dan pendapat korang dengan ct...terima kasih sudi membaca dan berkongsi..

berjalan-jalan di Afrika Selatan 
 jangan lupa membeli buah-buahan,
dalam persahabatan banyak dugaan
selalu bermaafan bila buat kesilapan