Followers yang disayangi

Friday, 11 May 2012

Salah faham ke faham salah??

Assalamualaikum sahabat-sahabat blogger.. apa khabar semuanya? moga sihat walafiat...blog ct dah lama tak update..busy kalahkan pm...hee...ct nak tanya anda semua boleh? salah faham dengan faham salah tu sama ke maksudnya ?? hee.. sebenarnya, ct nak tanya, anda semua pernah tak alami salah paham antara kawan? mesti pernah kan?bila bergelar manusia, memang takkan lari dari buat kesilapan.. ct pernah gak salah paham dengan sahabat ct.. tapi takda lah sampai gaduh...hee..pernah ct terdengar di mana akibat salah paham, dari status sahabat terus tukar jadi musuh....isyh..isyh..isyh.sampai macam tu sekali... pada pendapat anda semua, apakah sebab-sebabnya berlaku situasi salah paham tersebut? pada sahabat blogger yang pernah alaminya, apa kata korang sudi kongsi pengalaman dan pendapat korang dengan ct...terima kasih sudi membaca dan berkongsi..

berjalan-jalan di Afrika Selatan 
 jangan lupa membeli buah-buahan,
dalam persahabatan banyak dugaan
selalu bermaafan bila buat kesilapan

3 comments:

CeritaSekupang said...

pada pendapat cs rasanya maksudnya sama sja ... salah paham atau paham salah sama sja .. cuma bergantung kepada penggunaan ayat sahaja mungkin ...


betul tu semua orang pernah salah paham ... tapi apa yang paling penting ialah siasat dulu sesuatu perkara tu sebelum buat keputusan..

Norashiqin Kamaruzaman said...

hehhe setuju ngn cs..mungkin susunan ayat terbalik skit >.< kehkeh


yup2, papepon kena sabar dulu dan kaji dgn teliti....yela klu tak teliti boleh jd org yg kita siasat tu salah pham sama mcm kita jugak kan...kehkeh....

yg penting jgn terus p serang tak tentu hala...nanti tak silap hari kita gak yang malu... (~,~)V peace no war~~

cik AF said...

memang kadang-kadang kita nak cakap benda lain. tapi cara kita menyusun ayat tu macam ada je yg kurang. al maklumlah, taip cepat2. hihi