Followers yang disayangi

Friday, 22 April 2011

Terima kasih =)

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

sumber dr google

Tanggal 20 April 2011, genaplah sebulan ct wat blog...Erk, dah lewat 2 hari..maaf, busy sdkt.=P .Sejak berkecimpung dalam dunia blogging ni, banyak ilmu,pengalaman yang ct perolehi. Ct nak ucapkan ribuan terima kasih kpd my lovely followers yg sudi jd follower ct .Terima kasih byk2 juga kerana kalian sudi memberi komen.. jasa kalian amat ct hargai.. 

Ct sedar blog ct xsehebat blogger2 di BCR... biasalah, budak baru bertatih.. kenalah berperingkat..step by step..Entry dalam blog ct lebih ke arah kehidupan ct dan sdkt sgt ttg perkongsian ilmu..Ct ada niat nak wat  perubahan dlm blog ni.. Insha Allah, ct akan cuba untuk membuat perubahan ke arah yang lebih baik.. doakan yang terbaik utk ct ya... AMIN... 

Mayb ada blogger2 yg baca entry ni akan terdetik dlm hati "Ct ni, baru sebulan blogging dah kecoh..Aku beberapa bulan@tahun pun xkecoh!! Erk..Sbnrnya, ct  amat terharu&gembira dgn penerimaan korang terhadap blogger baru mcm ct ni....Terima kasih byk2..Kwn2 blogger di BCR yang xjemu2 menolong ct, terima kasih daun keladi..kalau sudi, tolonglah ct lagi =)

p/s: jika anda sudi,sila komen ttg 
kekurangan serta kelemahan dalam blog ct ni.

12 comments:

kyo_9 said...

err..
xde lebih n xde kurang..
sebab lain orang lain cara persembahan blog dia..
kita x boleh nk biar semua orang sama jer.. hilang sebab Allah ciptakan manusia di dunia nih..

ape2 pon..
semoga entri2 lepas nih lebih memberi ilmu dan pengajaran yg berguna kepada pembaca.. kalo nk merepek2, boleh tp jangan selalu.. nanti follower kurang sorang :cool

nur intan hazirah said...

datang tuk bg tau yang awak telah di tag oleh saya

Fariq said...

eh mane komen fs dalam ni tadu,, dah kena delete ke?? sedihnya ati...

Fariq said...

tadu lak.. tadi la... :fuh

miss ct said...

Assalamualaikum...

kyo..tq bg nasihat..ct akan praktikkan

intan.. ct xpandai nak join2

fariq...maaflah, ct xsengaja buang..sbb ada kekurangan pada entry sblm ni... maaf ya...

Ziera Azlan said...

baru sebulan tp dah ramai follower.. syoknye... btw.. thanks sudi follow.. keep in touch.. ^^

miss ct said...

Assalamualaikum ziera...
yg penting blog kita ada manfaat pada org lain.. ct ni byk yg perlu blaja lagi ni...

►AdamXis◄ said...

assalam...waaah tahniah dah sebulan jd blogger, lepas nie terus update hari2 tau...

miss ct said...

Waalaikumussalam adam..
terima kasih krn sudi komen kat blog ct ni..update hari2?? ct akan cuba ya..tp xjanji.. =)

SyedGraphiX said...

ok je..x de kekurangan n :)

Mr.Kerro said...

ct sebulan, MK baru 3 bulan kita sama2 baru ct, yg ptig kita berblog ni ada mtlamat jelas disamping mnbh kenalan.. isnyallah stkat ni MK dan kawan2 lain tak pernah mempersoalkan blogger baru atau lama :)

miss ct said...

Assalamualaikum...

syed..tq sudi komen

mk..tq very much sudi komen ya..ct akan cuba tingkatkan lagi usaha blog ct ke arah kebaikan... =)