Followers yang disayangi

Friday, 24 February 2012

Memori lama menggamit kembali

 salah satu lagu yang ct suka... ^_^
Assalamualaikum semua... apa khabar sahabat-sahabat semua? moga sihat walafiat ya..maaf ya..lama ct tak update blog... sibuk sedikit bila buka sem ni.. hari ni tetiba teringat tentang memori lama atau kenangan lama.. bukan cerita tentang kenangan cinta monyet atau kenakalan masa kecil... tetapi cerita tentang lagu-lagu yang ct suka...korang mesti ada lagu yang korang suka kan?? tak kisah lah dari genre rock ke... jiwang ke... balada ke..dangdut ke.. macam ct, ct lebih suka ke arah lagu nasyid.. tenangje bila dengar.. tapi ct suka gak kumpulan rock mcm xpdc ke, westlife ke... ct layan je semua....tentang nasyid pula.. ct ada gak kumpulan nasyid yg ct feveret... Di antaranya raihan,hijjaz,rabbani.. Masuk alam remaja pula, ct suka unic, inteam, saujana, mestica... korang bayangkanlah ya... kalau tak dapat bayang pun tidak mengapa..hehehe.. disebabkan ct suka, ct save lirik kat internet, then print... tampal kat buku lirik yang khas dibuat.... ada yang ct dgr lagu baik-baik..then tulis lirik dia..bila kenang balik... memang kelakar..korang ada kumpulan nasyid yang digemari? jom berkongsi dengan ct..

7 comments:

ReYnn said...

suka kumpulan2 nasyeed nih..hehe..skrg pun dah byk kumpulan nasyeed yg baru2 ^^

aku HaniAsyira said...

suker2... nak kongsi cam ramai lak...
dulu2 masa kecik penah lah wat buku lirik tuh.. hee~~~

CeritaSekupang said...

cs pun layan sja semua genre tapi nasyid paling best sebab tenang sja masa dengar.. :D

miss ct said...

Assalamualaikum...

raihan..terima kasih krn sudi komen..raihan takde ke kumpulan nasyid yg disukai??

Hani terima kasih sudi komen..sama lah kita..ada buku lirik..hehehe

miss ct said...

Assalamualaikum azman aka cs..

terima kasih sudi komen.. tenangkan dgr.. tp kan.. ada genre jiwang dlm lirik lagu nasyid.. mcm mana tu?

Norashiqin Kamaruzaman said...

hahhaha...betol2...sampai skunk simpan lg...BL bukan setakat print...salin balik sume lirik...huhuhu...bio sng nak igt lirik tuhh...=p hahaha ok abaikan~

miss ct said...

Assalamualaikum shiqin..

terima kasih sudi komen.. sama lah kita..salin balik?? ct pun ada gak.. huhuhu