Followers yang disayangi

Wednesday, 15 February 2012

Do the best..Never Give Up


p/s: Pada pljr2 u,bagaimana result korang? jgn bersedih, teruskan usaha..
teruskan berjuang  dan berjihad, semoga dipermudahkan segala urusan...AMIN 

6 comments:

dRopPuc!noo™ said...

InshaAllah.. Semoga kita dapat betul2 ikhlaskan diri kita masing2 untuk dapatkan ilmu..

Moga ada terselit pahala untuk setiap langkah ke kita menuju gedung ilmu :terharu

miss ct said...

Assalamualaikum drop..

terima kasih sudi komen..dlm menuntut ilmu ni..kadang kala kena paksa gak..lagi2 ilmu akhirat..quote yg terakhir tu istimewa..terima kasih byk2 drop

Siti Safiyyah said...

Alhamdulillah, result utk sem satu tak mengecewakan :)

cuma berharap sem dua dan akan datang, akan dapat keputusan yg lebih baik. teringin nak dengar abah cakap, "haa macam ni lah anak abah". :')

aku HaniAsyira said...

alhamdulillah, ader peningkatan dari dulu.. walau apapun keputusannya bersyuker kan..

kyo_9 said...

assalamualaikum
result kyo x tau lagi..
result ct plak camne :bak

~ Cik Azz ~ said...

Seronoknya jadi pelajar IPT... Bertuah dan beruntungnya sesiapa yang dapat menjejakkan kaki ke IPT..

Moga result CT dan adik-adik BCR yang lain memuaskan hati semua pihak.. Insyaallah..

All the best for all of you.. :-)