Followers yang disayangi

Saturday, 21 January 2012

Salah guna??


p/s : ada yang beli komik+novel dgn baucer ni...err...hmmm

Assalamualaikum.. Apa khabar diri dan iman kawan-kawan? moga sihat walafiat ya..Maaf lama tidak "update" blog...berjuang dengan peperiksaan dunia....Tidak dinafikan, kehidupan sebagai pelajar memang "sibuk" memanjang mengalahkan perdana menteri..err ye ke?? maaf itu hanya hiperbola semata-mata...hehehe

Bagi kawan-kawan yang bergelar pelajar, korang dah ambil baucer buku 1 Malaysia? ct yakin korang dah ambil kan?? ke korang dah habis gunakan?? err... ct masih lagi berfikir nak beli apa dengan baucer buku tu..cadangnya rm150 untuk beli buku matapelajaran sem hadapan + buku-buku motivasi.. selebihnya, ct nak beli buku latihan adik-adik sepupu yang akan hadapi peperiksaan tahun ini..Pada kawan-kawan yang dah gunakan,boleh kongsi tajuk buku-buku yang korang dah beli?

p/s: jom beli buku yang boleh menambahkan ilmu pengetahuan

5 comments:

yad'z said...

hurmmm.. tak dapat pun ... sebab dah abes study. heks...

Yuu Hidayu said...

smlm dah habis rm50 beli buku latihan..masih ade baki 150 lagi ni.. tak tau nak beli ape dah.. hihi

CeritaSekupang said...

ingatkan nak beli buku minggu ni tapi tertinggal plak baucer tu ... :kecewa

ReYnn said...

erk...reyn x amik lagi...sobss =(

Norashiqin Kamaruzaman said...

hohohoh....beselah student bz ><, kekehh....

bagusnye plan kak ct...hoho...bl nak beli stationaries....erkkk nak guna t sambung belajar..yg len2 tu tatau nak wat ape...beli jela komik...larikkkkkkkkkkkkk....hahha

p/s: adik pon da abes blaja tggal sorng je lg....huhu...tatau nk beli buku ape untuk dia....ajak dia skali la kot t insyaAllah ~